0 Artikelen in het winkelwagen

Jouw winkelwagen is momenteel leeg.

Ergebnisse ()
0 Artikelen in het winkelwagen

Jouw winkelwagen is momenteel leeg.

FAQ'S - VEELGESTELDE VRAGEN

Inhoudsopgave:

1. Moet ik een klantaccount aanmaken bij ScSPORTS?
2. Kan ik een afwijkend afleveradres of factuuradres invoeren?
3. Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij ScSPORTS?
4. Hoe kan ik waardebonnen inwisselen?
5. Hoe kan ik bestelinformatie geven aan de klantenservice van ScSPORTS?
6. Hoe kan ik een bestelling wijzigen of storneren?
7. Wat is de status van mijn bestelling?
8. In hoeveel pakketten wordt mijn bestelling geleverd?
9. Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben wanneer de bestelling wordt afgeleverd?
10. Een gedeelte van mijn bestelling ontbreekt - wat moet ik doen?
11. Wat moet ik doen wanneer een artikel niet aan mijn verwachtingen voldoet of defect is?
12. Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld terug?
13. Met welke pakketdiensten verzenden wij?
14. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
15. Is er een winkel?

1. Moet ik een klantaccount aanmaken bij ScSPORTS?

Nee, je kunt als gast bij ons bestellen. Alleen wanneer je een klantaccount bij ons aanmaakt, dan kun je hierop inloggen en dan zijn je persoonlijke gegevens al opgeslagen. Die hoef je dus niet nog een keer in te voeren wanneer je een nieuwe bestelling wilt plaatsen. Je hebt toegang tot „Mijn account” – daar kunt u een adresboek en een notitieblok maken. Ook vindt u hier een uitgebreid overzicht van openstaande en eerdere bestellingen.


2. Kan ik een afwijkend afleveradres of factuuradres invoeren?

Ja, dit is mogelijk onder "Adresselectie" tijdens je bestelling. Hiervoor klik je gewoon op "Adres toevoegen" waarna je het gewenste adres invoert. Let op: het opgeven van een afwijkend afleveradres is niet meer mogelijk nadat je per e-mail een factuur hebt ontvangen.

N.B. Bij aankoop op rekening en termijnbetaling moeten het afleveradres en het factuuradres identiek zijn.


3. Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij ScSPORTS?

Vooruitbetaling

Bij een vooruitbetaling wordt jouw bestelling verwerkt zodra je betaling door ons is ontvangen. Afhankelijk van de kredietinstelling kan het tussen twee en vier werkdagen duren tot je betaling door ons wordt ontvangen. Zodra je betaling door ons is ontvangen verzenden wij jouw artikel(en) uiterlijk op de volgende werkdag (met uitzondering van zaterdag) en informeren je hierover per e-mail.

N.B. Let er bij het overschrijven op dat je jouw naam en documentnummer in het betalingskenmerk vermeldt en dat je verschillende bestellingen altijd afzonderlijk overmaakt.

Onze bankgegevens luiden:

Rekeninghouder: Manuel Lopez
Bank: Sparkasse Kleve
IBAN: DE93324500000030012710
BIC: WELADED1KLE

Rekeninghouder: Manuel Lopez
Bank: Deutsche Bank Kleve
IBAN: DE66324700240302634100
BIC: DEUTDEDB324

Betaling via PayPal

Je kunt bij ons veilig en eenvoudig betalen via PayPal. Aan het einde van de bestelling wordt je direct doorgestuurd naar PayPal. Wanneer je al klant bent van PayPal kun je je hier aanmelden met je gebruikersnaam en de betaling doorvoeren. Wanneer je nieuw bent bij PayPal kun je je aanmelden als gast of een PayPal-rekening openen en dan je betaling bevestigen. Wij ontvangen onmiddellijk de betalingsbevestiging van PayPal en jouw bestelling wordt dan uiterlijk de volgende werkdag (met uitzondering van zaterdag) verzonden.

Aan het betalen via PayPal zijn voor jou overigens geen kosten verbonden!

Betaling via Sofortüberweisung

Met Sofortüberweisung kun je zonder registratie comfortabel en eenvoudig met je online bankrekening betalen. Hiervoor heb je jouw inloggegevens voor het internetbankieren bij jouw bank nodig (PIN/TAN).
Na een succesvolle betaling ontvangen wij van Sofortüberweisung.de onmiddellijk een bevestiging dat de transactie met succes is doorgevoerd. Wij verzenden jouw bestelling dan uiterlijk de volgende werkdag (met uitzondering van zaterdag).

Aan het betalen via Sofortüberweisung zijn voor jou overigens geen kosten verbonden!

N.B. Sofortüberweisung is alleen beschikbaar voor klanten uit Duitsland en Oostenrijk!


4. Hoe kan ik waardebonnen inwisselen?

Je kunt je waardeboncode direct in je winkelwagentje inwisselen:

Gutschein


5. Hoe kan ik bestelinformatie geven aan de klantenservice van ScSPORTS?

Wanneer je een opmerking of een wens hebt met betrekking tot de door jou geplaatste bestelling kun je tijdens de bestelling een mededeling voor ons achterlaten in het veld "Hier kun je nog bestelinformatie geven". Bovendien heb je de mogelijkheid om ons via het contactformulier te schrijven. Graag alleen informatie vermelden die betrekking heeft op je bestelling.

6. Hoe kan ik een bestelling wijzigen of storneren?

Wanneer je aan een reeds geplaatste bestelling producten wilt toevoegen of verwijderen dan dien je dit zo snel mogelijk na je opdracht mee te delen omdat wij bestellingen zeer snel verwerken. Antwoord het liefst via e-mail op onze verzonden orderbevestiging of neem contact op via ons servicenummer +49 (0)2822-7131010. Vermeld hierbij altijd je klant- en documentnummer.

N.B. Wanneer een bestelling al in het verzendproces zit is een wijziging of stornering helaas niet meer mogelijk. In dit geval kun je zending weigeren of de artikelen aan ons retourneren.


7. Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je een orderbevestiging via de e-mail. Zodra je betaling door ons is ontvangen wordt jouw bestelling automatisch verder verwerkt en snel verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging via e-mail. In de verzendbevestiging vindt je het zendingsnummer van jouw bestelling waarmee je jouw zending kunt volgen.


8. In hoeveel pakketten wordt mijn bestelling geleverd?

Dat hangt helemaal af van jouw bestelling. Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen kiezen wij de meest geschikte pakketdienst uit. Lange halter- en curlstangen worden bijvoorbeeld altijd afzonderlijk bezorgd met GLS, omdat het hier om goederen gaat die veel ruimte innemen en de verzending met DHL twee weken zou duren. Zo verzenden wij halterschijven bijvoorbeeld met DHL. Omdat een pakket hier maximaal 31,5 kg mag wegen, verdelen wij de halterschijven dienovereenkomstig.

N.B. Het exacte aantal van de verzonden pakketten wordt je meegedeeld in de verzendbevestiging met de daarbij behorende zendingsnummers.


9. Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben wanneer de bestelling wordt afgeleverd?

Vanaf de ontvangst van de verzendbevestiging kan je jouw zending online volgen met behulp van het zendingsnummer. Was je niet thuis toen DHL het pakket kwam bezorgen, dan krijg je van hen een kennisgevingskaartje. Je kunt je zending dan de volgende werkdag afhalen in het aangegeven postkantoor of opnieuw laten bezorgen via https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgergemist . Was je niet thuis toen GLS het pakket kwam bezorgen, dan krijg je van hen een kennisgevingskaartje. Je kunt je zending dan vanaf de volgende werkdag in de aangegeven GLS pakketshop ophalen.

N.B. Omdat het af en toe voorkomt dat de kennisgevingskaartjes kwijt raken of worden vergeten ontvang je van onze klantenservice een e-mail met de informatie waar je jouw zending af kunt halen. Wanneer de zending niet binnen 7 werkdagen na het tijdstip van kennisgeving in het postkantoor of de GLS pakketshop wordt afgehaald wordt deze weer aan ons geretourneerd.


10. Een gedeelte van mijn bestelling ontbreekt - wat moet ik doen?

Wanneer jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat (wanneer je bijvoorbeeld halterschijven en -stangen hebt besteld) is het mogelijk dat de pakketten op verschillende dagen worden bezorgd. GLS bezorgt niet op zaterdag. Hier vindt de bezorging plaats op de volgende werkdag. Controlleer eerst je zending via track & trace van DHL en GLS wanneer jouw bestelling niet compleet is. Bij andere problemen verzoeken wij je contact met ons op te nemen.


11. Wat moet ik doen wanneer een artikel niet aan mijn verwachtingen voldoet of defect is?

Wanneer een artikel niet aan je verwachtingen voldoet kan je deze met hulp van ons retourcentrum retourzenden. Per pakket zijn € 7,90 euro verzendkosten verbonden. Onze retroulabels zijn gefrankeerd.

Hier kom je bij ons retourcentrum.

Wanneer artikelen gebreken hebben of defect zijn verzoeken wij je onmiddellijk contact met ons op te nemen. In dergelijke gevallen staat onze klantenservice voor onze klanten klaar en ze doen hun best om samen met jou een oplossing te vinden.

De tevredenheid van onze klanten vinden wij erg belangrijk.


12. Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld terug?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, zorgen wij binnen 7 werkdagen voor terugbetaling. De manier van terugbetaling komt overeen met de door jou gekozen betaalwijze. Wanneer je met vooruitbetaling hebt betaald verzoeken wij je om jouw rekeninggegevens aan ons door te geven.


13. Met welke pakketdiensten verzenden wij?

Wij verzenden met pakketdiensten DHL en GLS. Wanneer je bij een speciaal artikel wilt weten met welke pakketdienst deze wordt verzonden kun je contact opnemen met onze klantenservice. Aan de verzending binnen Duitsland zijn nooit kosten verbonden. Nadere informatie over de verzendkosten naar andere landen vind je onder punt Verzending en levering.


14. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Wanneer je niet kunt inloggen klik dan op de link Nieuw wachtwoord opvragen - wij zenden je onmiddellijk een e-mail met informatie over hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen.






* Prijzen inclusief btw en exclusief Verzendkosten
Gratis levring binnen Nederland